Wat zet je op de homepagina van je website? Is bloggen iets voor jouw bedrijf en hoe doe je dat dan? Zou LinkedIn je kunnen helpen klanten te bereiken? Kortom: hoe regel je de communicatie van jouw bedrijf? En dan dus op zo’n manier dat het bij je past, je de juiste klanten aantrekt en je geen hoofdpijn krijgt van allerlei ingewikkelde trucjes.
De kans is groot dat jij geen ondernemer geworden bent om je met dit soort vragen bezig te houden. Jij wil gewoon je vak uitoefenen. Op jouw manier bijdragen aan een mooiere, zorgzamere of leukere wereld. Alleen… Om dat te doen, heb je klanten nodig. En die vind je weer door een duidelijk verhaal te hebben. En dat verhaal te delen.
Dat is dus wat ik doe: jouw verhaal duidelijk opschrijven en zichtbaar maken waar jouw klanten zijn. Ik schrijf websiteteksten, blogs en LinkedIn-berichten. En dat doe ik voor de zorgers en de makers. Nieuwsgierig geworden? Ik vertel mijn verhaal duidelijk op mijn website ;-).